Hvor er det vildt. Jeg har lige opdaget, at jeg er blevet nomineret til MAD+MEDIERS kommunikationspris i hele tre kategorier!!! 1.
Bedste madkommunikatør på Sociale Medier. 2. Bedste Madbog 2012 (Spis din have, Gyldendal). 3. Bedste mad-kommunikation for virksomheder og organisationer. Jeg er meget, meget beæret. Mange tak. Også tak til jer der har indstillet mig – især ham gymnasieeleven fra Fyn, der elsker Maggie 🙂I begrundelsen står der følgende:
Og de nominerede er …
Bøger om mad
Signe Wenneberg, journalist og kommunikationsrådgiver + urban farmer og blogger, for Spis din have . Urban
gardening og det lokale er in. Selv uden en have kan bymennesket være med til at redde verden. Bogen er grundig og lærerig med en overflod af stemningsfulde billeder.Madkommunikation for virksomheder og organisationer
Signe Wenneberg, journalist og kommunikationsrådgiver + urban farmer og blogger, for kampagnen ”Burhønsenes befrielsesfront” . Nomineres for den originale idé og den friske og nye måde at kommunikere en tung sag på. Med få midler har Signe Wenneberg formået at skabe synlighed om en sag, som for alvor har optaget forbrugerne.
Mad på sociale medier
Signe Wenneberg, journalist og kommunikationsrådgiver + urban farmer og blogger, for Burhønsenes Befrielsesfront Med den befriede burhøne, Maggie, har Signe Wenneberg skabt et madpolitisk fællesskab på Facebook – og endda fået folk til at købe høns på nye måder.
Jeg er meget glad og meget beæret. Uanset om jeg vinder en pris til slut. Tak!
LÆS også interview, da jeg var månedens madkommunikatør hos Mad&Medier i februar 2013.